Για μια πραγματικη Δημοκρατια

Αρχική » Ανθρωπινες σχεσεις » Πεταμένα λεφτά στις ράγες του ΟΣΕ

Πεταμένα λεφτά στις ράγες του ΟΣΕ

Kατηγορίες

greek dating Santorini Thera Ανθρωπινες σχεσεις Ανθρώπινες σχέσεις ΓΑΠ Γνωριμίες Γνωριμιες ΔΝΤ Ε.Ε Ελγίνεια Μάρμαρα Ελληνοτουρκικα Εργασια ΗΠΑ Θηρα ΙΝΚΑ ΚΚΕ Κινα ΛΑΟΣ ΝΔ Οικολογια Οικονομία ΣΥΡΙΖΑ Σαντορινη Σταθερό προβάδισμα ΠΑΣΟΚ στην πρόθεση ψήφου Τουρισμος Τουρκια Υγεια έρωτας αθλητισμος ανασκοπηση δημοσκοπησεων ανθρώπινες σχεσεις απασχοληση αποχη γνωριμίες στο διαδίκτυο γνωριμιες στο διαδικτυο γυναικεία σεξουαλικότητα δημοκρατια δημοσιευματα για αναλυση απο το διαδικτυο δημοσιευματα για αναλυση στο διαδικτυο δημοτικες εκλογες εκκλησια εκλογες επικαιροτητα επικαιρότητα ερωτας ερωτικές σχέσεις κοινωνια κομματα κρατος-εκκλησια κριση λαικη κυριαρχια λαϊκή κυριαρχία οικονομια παιδεια παναθηναικος παπανδρεου πασοκ ποδοσφαιρο πολιτικές εξελίξεις πολιτικες εξελιξεις πολιτικη πολιτικη επικαιροτητα πολιτικη κριση πολιτισμος πραγματική δημοκρατία πραγματικη δημοκρατια προσληψη προσφατη δημοσκοπηση σεξ σεξουαλικοτητα σεξουαλικότητα σχέσεις σχεσεις τρομοκρατια

Δημοφιλή κλικ

Αύγουστος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Εχουν δαπανηθεί περισσότερα από €160 εκατ. για γραμμές που απειλούνται με κατάργηση!
ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΧΕΚΙΜΟΓΛΟΥ | Σάββατο 31 Ιουλίου 2010
Εκτύπωση Αποστολή με Email
Μικρό μέγεθος γραμματοσειράς Μεσαίο μέγεθος γραμματοσειράς Μεγάλο μέγεθος γραμματοσειράς
Προσθήκη στο Delicious Προσθήκη στο Facebook Προσθήκη στο Newsvine Bookmark

Το επιχειρηματικό «πνεύμα» του Δημοσίου θα πρέπει να διδάσκεται στις οικονομικές σχολές ως παράδειγμα προς… αποφυγήν. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι ενώ ο ΟΣΕ και οι συνδεόμενες με αυτόν επιχειρήσεις έχουν δαπανήσει τα τελευταία χρόνια περισσότερα από 160 εκατ. ευρώ για την ανακατασκευή των περισσότερων περιφερειακών γραμμών του σιδηροδρομικού δικτύου σήμερα τα δρομολόγιά τους απειλούνται με κατάργηση!

Ισως το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση του σιδηροδρόμου της Δυτικής Θεσσαλίας, στη γραμμή του οποίου εκτελέστηκαν σημαντικά έργα αναβάθμισης την τελευταία δεκαετία. Συνολικά δαπανήθηκαν περισσότερα από 40 εκατ. ευρώ για την ανακατασκευή της γραμμής, η οποία όμως σήμερα κινδυνεύει με «λουκέτο».

Το ίδιο συμβαίνει και με τη γραμμή της Ανατολικής Πελοποννήσου. Εκλεισε το 2004 προκειμένου να ανακατασκευαστεί και να καταστεί ταχύτερη και σήμερα κείται ημιτελής, με τις ταχύτητές της να κυμαίνονται ακόμη στα προ του 2004 επίπεδα. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ξεπερνούσε αρχικά τα 67 εκατ. ευρώ και ήδη στο βόρειο σκέλος της γραμμής (Τρίπολη- Αργος/ Ναύπλιο- Κόρινθος) ενώ το κόστος προϋπολογιζόταν σε 24 εκατ. ευρώ ξεπέρασε τα 31 εκατ. ευρώ.

Τραγελαφική είναι η κατάσταση και στον σιδηρόδρομο της Δυτικής Μακεδονίας, όπου τα τρένα από την Κοζάνη προς τη Θεσσαλονίκη έχουν σταματήσει να κινούνται. Η γραμμή ανακαινίστηκε και εγκαινιάστηκε μετά φανών και λαμπάδων από τον τότε υπουργό Μεταφορών κ. Μιχ. Λιάπη πριν από λίγα χρόνια. Για την κατασκευή της (Φλώρινα-Κοζάνη και Αμύνταιο- Αρνισσα) το Δημόσιο πλήρωσε περί τα 60 εκατ. ευρώ και όμως σήμερα εξετάζεται η κατάργησή της!

Μέσα σε όλα αυτά πρέπει να προστεθούν και οι μελέτες για τον Δυτικό Σιδηροδρομικό Αξονα και τη Σιδηροδρομική Εγνατία, το κόστος των οποίων αναμένεται να ξεπεράσει τα 80 εκατ. ευρώ, όμως το ενδεχόμενο κατασκευής τους θεωρείται απίθανο τα επόμενα χρόνια. Βέβαια ο ίδιος «επιχειρηματίας»δηλαδή το Δημόσιο- δαπάνησε 13 εκατ. ευρώ για να ανακατασκευάσει την τρικουπική γραμμή της Αιτωλοακαρνανίας, την οποία όμως δεν λειτούργησε ποτέ!

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artid=346305&dt=31/07/2010#ixzz0vLJFf7Lg
σχολιο
καθε ευρω που σπαταλιεται θα πρεπει να γινεται αντικειμενο διοικητικης διωξης και τιμωριας των ενοχων για να βγει καποτε αυτη η Χωρα απο την χρεωκοπια !
Ψαχνουν πελατες οι Γαλλοι!
Η Χωρα μας ειναι η μονη στην ΟΝΕ που δεν συνδεεται με τραινο ….

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: