Για μια πραγματικη Δημοκρατια

Αρχική » Ανθρωπινες σχεσεις » Οργιο φοροδιαφυγης στην αγορα !

Οργιο φοροδιαφυγης στην αγορα !

Kατηγορίες

greek dating Santorini Thera Ανθρωπινες σχεσεις Ανθρώπινες σχέσεις ΓΑΠ Γνωριμίες Γνωριμιες ΔΝΤ Ε.Ε Ελγίνεια Μάρμαρα Ελληνοτουρκικα Εργασια ΗΠΑ Θηρα ΙΝΚΑ ΚΚΕ Κινα ΛΑΟΣ ΝΔ Οικολογια Οικονομία ΣΥΡΙΖΑ Σαντορινη Σταθερό προβάδισμα ΠΑΣΟΚ στην πρόθεση ψήφου Τουρισμος Τουρκια Υγεια έρωτας αθλητισμος ανασκοπηση δημοσκοπησεων ανθρώπινες σχεσεις απασχοληση αποχη γνωριμίες στο διαδίκτυο γνωριμιες στο διαδικτυο γυναικεία σεξουαλικότητα δημοκρατια δημοσιευματα για αναλυση απο το διαδικτυο δημοσιευματα για αναλυση στο διαδικτυο δημοτικες εκλογες εκκλησια εκλογες επικαιροτητα επικαιρότητα ερωτας ερωτικές σχέσεις κοινωνια κομματα κρατος-εκκλησια κριση λαικη κυριαρχια λαϊκή κυριαρχία οικονομια παιδεια παναθηναικος παπανδρεου πασοκ ποδοσφαιρο πολιτικές εξελίξεις πολιτικες εξελιξεις πολιτικη πολιτικη επικαιροτητα πολιτικη κριση πολιτισμος πραγματική δημοκρατία πραγματικη δημοκρατια προσληψη προσφατη δημοσκοπηση σεξ σεξουαλικοτητα σεξουαλικότητα σχέσεις σχεσεις τρομοκρατια

Δημοφιλή κλικ

  • Κανένα
Αύγουστος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Μειωμένες οι πωλήσεις των εμπορικών επιχειρήσεων στις εκπτώσεις
Πτώση 10%-12% καταγράφει ο τζίρος
στα ΝΕΑ
[Eurokinissi]
Μείωση 10%-12% καταγράφει ο τζίρος των εμπορικών επιχειρήσεων τις πρώτες δεκαπέντε ημέρες των εκπτώσεων.
εκπτωσεις
Σύμφωνα με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) τα στοιχεία του πρώτου δεκαπενθημέρου των φετινών θερινών εκπτώσεων καταδεικνύουν μικρή βελτίωση στην καταναλωτική κίνηση σε σύγκριση με πέρυσι, ωστόσο τα πρόσημα των πωλήσεων παραμένουν αρνητικά.

Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση της ΕΣΕΕ, οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο και ιδιαίτερα στις κατηγορίες ένδυσης, υπόδησης, εποχιακών ειδών, οικιακής χρήσης, δώρων, χαρτικών, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, καθώς επίσης παιδικών και βρεφικών ειδών, παιχνιδιών, καλλυντικών και φαρμακευτικών προϊόντων συνεχίστηκαν με αισθητά μικρότερη πτώση σε σύγκριση με πέρυσι.

Η πλειονότητα των εμπόρων σε όλη την Ελλάδα, είναι και φέτος δυσαρεστημένοι με τις πωλήσεις τους κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, αλλά τουλάχιστον η μείωση του τζίρου τις πρώτες δεκαπέντε ημέρες κυμαίνεται κατά μέσο όρο στο 10%-12%, ενώ πέρυσι ο μέσος όρος ξεπερνούσε το 20%. 1

Η χρήση των πιστωτικών καρτών είναι για την φετινή θερινή περίοδο δραστικά μειωμένη, αφού υποχώρησε στο 10% των αγορών, γεγονός που συνεχίζει να οφείλεται στην υπερχρέωση των καρτών των καταναλωτών και φυσικά λόγω των υψηλών χρεώσεων.2

Όπως επισημαίνει η ΕΣΕΕ, οι προσφορές που προηγήθηκαν των εκπτώσεων φαίνεται να επιβεβαιώνουν την άποψη ότι δεν βοήθησαν στην αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων, ούτε στην τόνωση της αγοράς. Το γεγονός αυτό, καθιστά ξεκάθαρο ότι η πλειονότητα των εμπόρων είναι αντίθετοι με τη διενέργεια προσφορών από πριν την περίοδο των εκπτώσεων.

Ενδεικτικά, η πτώση των λιανικών πωλήσεων που καταγράφηκε το δίμηνο προ των εκπτώσεων ξεπέρασε το -23%, κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο οι πωλήσεις παρουσιάζονται βελτιωμένες αλλά εξακολουθούν να διατηρούν αρνητικό πρόσημο. Πέρυσι την αντίστοιχη περίοδο των εκπτώσεων η μείωση κυμαινόταν αρχικά στο -14,5% για να κλείσει τελικά πάνω από -20%.

Αναλυτικά, το πρώτο δεκαπενθήμερο των εκπτώσεων στην ένδυση – υπόδηση τα πρώτα στοιχεία δείχνουν μια μείωση τζίρου -12%, στον οικιακό εξοπλισμό, λευκά είδη και έπιπλα -11%, στα παιδικά βρεφικά και παιχνίδια -6%, στα καλλυντικά –φαρμακευτικά -8%, στα ηλεκτρικά – ηλεκτρολογικά -20%, στα βιβλία – χαρτικά – δώρα και εποχιακά -6%. Τα πολυκαταστήματα, επίσης, παρουσιάζουν μια σημαντική μείωση των πωλήσεών τους στα επίπεδα του -14%, ο κλάδος των αυτοκινήτων συνεχίζει με πτώση που ξεπερνά το -25%, ενώ τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων επίσης εμφανίζουν μείωση κατά – 4%.
σχολιο
συγκρινοντας τα στοιχεια 1 και 2 το μονο λογικο συμπερασμα που βγαινει , ειναι οτι φετος , οπως ειναι λογικο και αναμενομενο , μαγαζια και καταναλωτες επιδιδονται στο «εθνικο σπορ» της φοροδιαφυγης οσο ποτε πριν στο παρελθον !
Οι εμποροι για να πετυχουν χαμηλοτερη ζημια «υποκυπτουν » στις αναγκες των καταναλωτων για φτηνοτερη τιμη , ενω απο την μερια τους οι καταναλωτες , σε συγκριση με πέρυσι , αγοραζουν περισσοτερα αγαθα στις εκπτωσεις , χωρις την χρηση της πιστωτικης τους καρτας , για να μπορουν να φοροδιαφευγουν τα καταστηματα , χωρις την εκδοση της νομιμης αποδειξης !
Βαυαροι , εδω θα μαθετε περισσοτερα απο ολα τα πανεπιστημια του πλανητη για την πραγματικη οικονομια !

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: